ברוכים הבאים לאתר האינטרנט של Octan Parts – Octan Parts

ברוכים הבאים לאתר האינטרנט של Octan Parts

Octan Parts הוקמה עבורכם חובבי הרכב, המחזיקים ברכבי ספורט, אספנות וגם ברכבים סטנדרטים אשר מבינים את חשיבותה של תחזוקה נכונה של המכונית ורוצים עבורה את הטוב ביותר.

השגת חלפים לרכבי ספורט ואספנות בישראל היא לא משימה קלה, כאשר ההיצע המקומי מוגבל מאלץ את חובבי הרכב לחפש את מבוקשם באינטרנט. איתור החלפים המתאימים באינטרנט הוא משימה לא פשוטה ודורשת זמן וסבלנות, כאשר איתור החלק הנחוץ הוא רק ההתחלה במסע ארוך של בירוקרטיה מול התקנות של מדינת ישראל ליבוא חלפים.

המטרה שלנו היא לעזור לכם להביא את החלקים הנחוצים למכוניתכם, ולצמצם את הקשיים וההפתעות שתהליך יבוא אישי של חלפים יכול לעורר עבור מי שלא בקיא בתחום הרכב ונבכי הבירוקרטיה של הרשויות בישראל.

אנחנו ב-Octan Patrs כאן כדי לעזור לכם להתמודד עם הקושי ומציעים עבורכם מגוון שירותי יעוץ והכוונה ביבוא החלפים המתאימים למכוניתכם בהם:
-איתור החלק המתאים עבורכם במחיר המשתלם
– בדיקת דרישות חוקיות היבוא לכל חלק
– חישוב עלויות השילוח והמיסוי
-סיוע בהגשת בקשת היבוא.

אנחנו ב-Octan Parts מביאים איתנו ידע והיכרות של שנים עם ענף הרכב ותחום רכבי הספורט והאספנות, צוות עם נסיון מעשי והכשרה פורמלית בקורס יבוא חלפים ורכב של לשכת איגוד המסחר ומעל הכל, אהבה לתחום הרכב.

לא משנה אם מדובר במכונית "פרוייקט" לשיפוץ, שדרוג או בתחזוקה שוטפת, אנחנו ב-Octan Parts כאן כדי לעזור לחלום המוטורי שלכם להמשיך לנסוע ולהעלות לכם חיוך על הפנים.
אנחנו כאן בשביל המכונית שלכם!